Wij hebben zin in zomer! :-)

Retouren

Geen gezeur, duidelijke voorwaarden en geen addertjes bij MOOS Kids. Helemaal volgens de spelregels van Webshop Keurmerk. Geen risico, gewoon goed!


Retouren
Is het gekocht artikel niet helemaal naar wens of had u toch wat anders in gedachten, dan kunt u de artikelen aan ons retourneren. Hieronder vindt u de spelregels:

Stap 1:
Allereerst stuurt u binnen 14 dagen na ontvangst van uw artikelen, een mail naar winkel@moo-s.nl met als onderwerp ´RETOUR´ 
- Vermeld het ordernummer 
- Vermeld de artikelen die u retour wil zenden 
- Bankrekeningnummer en de naam van bankrekeninghouder

Stap 2:
U ontvangt van ons een bevestiging van uw retouraanmelding. Hierna kunt u de gewenste artikelen op eigen kosten retourzenden. De retourzending moet binnen 14 dagen (nadat u een retourbevestiging van ons heeft ontvangen) 

Wacht altijd met terugzenden tot u van ons een bevestiging heeft ontvangen en eventuele nadere instructies heeft gekregen. U kunt het pakket daarna retour zenden aan:

MOOS Kids
Houtmarkt 18
7411 CG DEVENTER
 


Vergeet niet uw eigen naam en adres, maar ook het ordernummer te vermelden bij de retourzending.

De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt( moment van ontbinding). De terugbetaling is kosteloos voor de consument. Als de consument heeft gekozen voor een duurdere methode van levering dan de goedkoopste standaardlevering, hoeft de ondernemer de bijkomende kosten voor de duurdere methode niet terug te betalen 

Stap 3: 
Als de retour volledig gefrankeerd en onbeschadigd door ons is ontvangen zullen wij zorgdragen voor het terugstorten van het aankoopbedrag, uiterlijk binnen 10 werkdagen na ontvangst. Natuurlijk is het ook mogelijk een ander artikel uit te zoeken. U kunt gewoon een nieuwe bestelling plaatsen in de webwinkel, en wij zorgen dat het bedrag van uw oude bestelling aan u wordt teruggestort.

LET OP:

Niet aangemelde retourzendingen worden niet in behandeling genomen!

Onvoldoende gefrankeerde zendingen worden behandeld, maar belast met 15,- administratiekosten, dus zorg voor een juiste verzending. Bij twijfel kan je het altijd bij ons of het postagentschap checken!

Je bent zelf verantwoordelijk voor juiste verzending en bepaalt zelf de wijze van verzenden. Komen zendingen niet bij ons binnen dan kunnen wij niet over gaan tot uitbetaling van de retouren. Je voorkomt dit door aangetekend e/o verzekerd te verzenden. 
 
Heeft u een babyartikel retourgezonden vanwege een verkeerde maatkeuze, en wenst u een andere maat te ontvangen, dan kunt u dit aangeven in de retouraanmelding. Zodra wij het retourartikel hebben ontvangen, zullen wij u kostenloos de gewenste maat (indien voorradig) toezenden.

LET OP: U kunt uw artikelen niet retourneren als het artikel 
- Beschadigd is 
- Bij kleding de kaartjes niet meer aangehecht zijn 
- Kleding gewassen of gedragen is 
- Uw artikel nog niet is aangemeld of is goedgekeurd

Bemerkt u bij het ontvangen van de kleding een defect of vlek, dan dient u hier direct melding van te doen. Was of repareer een artikel nooit zonder goedkeuring van MOO*S.

OOK ARTIKELEN UIT DE OUTLET OF IN DE OPRUIMING KUNNEN ZONDER PROBLEMEN GERETOURNEERD WORDEN!

Niet gefrankeerde retouren en retouren die niet vooraf zijn aangemeld, worden niet geaccepteerd en niet door ons in behandeling genomen! 

Stuurt u een artikel zonder goedkeuring of buiten de termijn aan ons retour, dan wordt de retour niet geaccepteerd en sturen wij het artikel retour aan de afzender.

Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »